Thursday, June 11, 2009

~sabar menanti~

ermm..dah lama aku tak menjengah diariku ni..
asyik sibuk aje memanjang ngn keje-keje yang tak berkesudahan..
badan pun dah naik penat..
ermm..rindu kat abg..sejak minggu lepas dia pi terengganu..
insyaallah esok malam baru dia balik..


ermm..aku ni ada la kenal sorang mamat nih..
dia kata ada problem ngn wife dia la..
and others..so..patut ke aku percaya cakap dia?..
ikut kan hati memang malas nak layan..
tapi ikutkan rase kesian yg tak bertempat aku ni pada sume orang..
kesian plak kat dia..hmmm..
entah la..sekarang ni takut nak percaya pada orang..
serik rase diperdayakan..membe sendiri pun leh wat kita mcm tu..
apatah lagi orang yang kita baru kenal..
yer dak??...


xsabar tunggu abang balik..rindunyer..
tapi..lek...lek..wat bese2 je..ehehehe..
dalam hati ni..tuhan je la yang tahu...


Ya Allah..Selamatkanlah perjalanannya pulang ke pangkuanku...
Aminnnn...~