Monday, October 12, 2009

siyes tak paham..

aritu die beria marah aku..
halau aku..kate tak nak tgk muka aku lagi..
tapi 2,3 arini leh la plak die msg2, call aku..
muka cam masih marah..tp macam dah ok skit..
doa aku dah termakbul ke?..
tapi bile ingat balik mende2 yg die ckp kat aku aritu..
memang siyes aku xleh nak paham dia dah..
tapi kalo betullah doa aku dh termakbul..
syukur Alhamdulillah...
terima kasih Ya Allah...

Sunday, October 4, 2009

tamakkah aku??

aku dh tak tau ape yg patut aku buat lagi..
hati die terlalu keras..
cam ne nak lembutkn aku pun xtau..
ape aku mampu buat sekarang cuma berdoa pada Allah je..
semoga hatinya menjadi lembut..
semoga hatinya memaafkanku dan menerima kasih sayangku kembali..
dan semoga kami tetap bersama..

walaupun hari2 aku doakan benda yang sama...
tanpa jemu, tanpa bosan..
walaupun dah 7 tahun bersama..
tanpa jemu, tanpa bosan..
walaupun aku tahu jodoh pertemuan ditangan Allah..
aku tetap mahukan die sorang saje..
dulu, kini dan selamanya..

tamakkah aku??..

Saturday, October 3, 2009

aku memang bodoh!


bodoh..!
mmg bodoh..!
kan dah janji jgn byk amik tahu pasal abg?
kan dah janji jgn byk tanya?
kan dah janji jgn terlalu sygkan dia?
tgk apa dah jadi sekarang?
ko dah kene halau..!!
ko dah kene buang..!!
ape akan jadi lepas ni?
ape akan jadi???...

akankah kami terus bersama?..
kenapa mencintai seseorg begitu memenatkan?
kenapa jadi tamak sgt?
kenapa tak boleh jadi macam org lain?
kenapa terlalu byk fikir?
kenapa terlalu menyibuk?
kenapa..??!!!..

bodoh..!!
mmg bodoh..!!
disebabkan kebodohanku ini la abg menjauhkan diri dari aku..
disebabkan kebodohan ini la aku mungkin tak berpeluang membahagiakan abg..
disebabkan kebodohanku ini la abg mungkin akan membenci aku..

padan muke ko!!..
bodoh sgt..