Popular 1:1 Traffic Exchange

Monday, April 13, 2009


Cinta sejati adalah ketika dia mencintai orang lain, dan kamu masih mampu tersenyum, sambil berkata: aku turut bahagia untukmu

Bahagiakah aku?..
dia pergi tanpa berkata apa2 pun padaku..
dia pergi tanpa mengetahui bahawa aku dah pun tahu dia curang dgnku..
dia tinggalkan aku dgn menyatakan aku bersalah di atas kesilapanku..
dia tinggalkan aku ketika aku masih percayakan dia..

tahukah kau tiada siapa pun dapat menggantikanmu dihatiku??..
tahukah kau bahawa cinta ini masih teguh walau pun aku tahu kau mencurangi aku??
tahukah kau setiap malam aku berdoa utk kebahagiaan kau??..

pernahkah kau teringat segala kenangan kita bersama??..
pernahkah kau terfikir betapa aku mengorbankan segalanya hanya untukmu??..
pernahkah kau merasakan bagaimana sekiranya kau berada di tempatku skrg??..

hati..tenanglah kau..
menangislah andai itu yang mampu membuat kau tenang..
hati..janganlah kau kecewa..

Tuhan itu Maha Adil..
tentu ada hikmah di sebalik apa yang terjadi..
Tenanglah..segalanya akan kembali pulih...

No comments:

Post a Comment