Popular 1:1 Traffic Exchange

Monday, May 25, 2009

erk??

confuse la ngn situasi sekarang..
aku macam dah ok ngn abg..tp bile pikirkan ape yang terjadi..
dan segala2 yang dia pernah cakap ngan aku..
aku jadi confuse..aku jadi tak yakin dengan segala2nya..
aku rasa macam tak patut mengharap lagi..
tapi dia dah ok ngan aku..
dah leh bercakap ngan aku..leh bincang ngan aku..
balas sms aku..tapi aku tak pasti sama ada hati dia masih macam dulu..
mungkin betul aku terkongkong dek perasaan aku sendiri..
aku masih mengharap..
tapi macam mane aku nak dapatkan kepastian?..
aku keliru dengan perasaan sendiri..
aku masih sayangkan dia..tapi aku takut untuk mengharap..
macam mana kalau dia balik nanti dia kata dia dah ada perasaan untuk aku..
takutnya aku untuk menghadapi kemungkinan itu..
Ya Allah..tabahkanlah hatiku..
Berikanlah aku yang terbaik..dunia dan akhirat..
Aminn...

No comments:

Post a Comment