Tuesday, March 22, 2011

Takde Tajuk

arini xde sebab apa2 untuk menulis..cuma disebabkan dah lama tak update so rase cam nak menulis jugak..
kebelakangan ni byk sangat perkara yang mengganggu fikiran aku..sampai sakit2 jadinya..
pasal hutang yang tak abis2..pasal nak mulakan perniagaan..pasal sambung belajar..pasal kerja..pasal keluarga..
adoi..tak abis2 ngan masalah..bukan aku tak tau nak mulakan penyelesaian dari mana..tapi jalan penyelesaiannya semua bagi jalan buntu kat aku..so..semuanya terbengkalai..tapi dalam masa yang sama bertambah2 lagi ngn masalah2 lain..tapi aku percaya..Allah tak kan uji seseorang itu dengan pelbagai ujian dan cabaran melampaui kemampuan hambanya..

so..tabahkan hati..kuatkan semangat..biar apa pun orang kata..jangan cepat putus asa..right??

p/s: aku sangat sedih dengan bencana tsunami yang berlaku di Jepun..semoga mereka juga tabah mengharungi segala kepahitan ini dan bangkit dengan semangat yang tinggi kelak..ganbatte!!

No comments:

Post a Comment