Wednesday, July 1, 2009

ermm..

ermm..lama xupdate diari nih..wendu la plak..
lately aku ngn abang dh cam ok jer..
dh gurau2 cam bese..tp ntah la..
aku still rase xmacam dulu..
kadang2 terasa hati lak bile ingat2kan ape yg die pernah cakap kat aku dulu..
ntah la..ape yg die cakap pada aku mase kami gaduh aritu wat aku macam malas nak mengharap lebih2 lagi dari dia..
aritu mak dia dah sound kitorang..pasal per?..pasal bila nak kawen la..ape lagi..
ingat senang ke nak kawen..??hmm..ntah la..
sekarang ni aku cume berharap yang aku akan dapat kerja tetap je..
tu je la yg aku nak sekarang..
Ya Allah..tunaikanlah impianku...

No comments:

Post a Comment