Popular 1:1 Traffic Exchange

Thursday, July 23, 2009

mY LaSt WeekEnd

last weekend aku n abg pi kat dataran batu pahat..ade karnival belia ke hape ntah..mcm2 program ade wat kat ctu..stat dr ari sabtu lg kalo xsilap aku..tp aku pi ari ahad je..tu pun dh petang baru kami pi..
aku memula cam agak bosan2 gak la..xsuke la pi tempat ramai2 org bersesak2..ngn panasnye..adehh..xlarat..tp disebabkan family abg sume pi..so aku ikutkn aje le..parents abg n akak die anak beranak sume pi..memula cam bosan je..sampai2 aku tgk budak2 main street soccer..aje gil* main bola ats jalan tar..kalo la tersagat kepala lutut atas jalan tu..isshhhh...xdapek den nak membayangkannye..serammm..
then kami pi duk kat tepi pdg..mkn2 jajan..dekat ngn kami tu ade perlumbaan kete lumbe mainan yg kecik tu...ape ek namanye..lupe dh..ngn tempat pertandingan dart..time pg tu kakak abg kate laki die ngn adik abg yg bongsu tu menang..ape hadiahnye??..ermm..kalo xsilap aku tupperware..(hmm..mcm xde hadiah lain nak bg..)..so yg time ptg ni yg bertanding sume pemain profesional..(kununnye..)..
pas makan2 tu..kami pi tgk autoshow..time ni la baru aku rase best..huhuhu..byk gak kete2 yg best2 dipertandingkan..motosikal pun ade gak..
kat bawah ni antara gambar2 yang aku sempat amik..























No comments:

Post a Comment