Popular 1:1 Traffic Exchange

Monday, August 3, 2009

hO~hO~hOlidaY..~

hahah..4 ari aku cuti balik kampung..
tp mcm xcuti jugak..sbb aku ade PAC kat Kemaman Sabtu n Ahad lalu..agak best la jugak..
balik kampung ari Jumaat aritu..bengang tul..
bas lambat gile..patutnye kul 9 tp die datang kul 10..
bile tnye kat kaunter dorg cakap bas rosak..masih kat bengkel..
aduhh..angin tul aku..dah tau nak jalan baiki le siap2..
ntah ape2 ntah dorg ni wat keje..
dan betul sangkaan aku..driver tu bawak gile2 laju..mcm nak terbalik bas tu aku rase..
sengal..!!
then sampai je kat Kuantan, aku tggu mama amik..then pi opis mama..pas mama balik keje..
kitorg pi cari kasut utk aku nak pakai kat PAC nnti..
then berlalu la PAC aku dengan jayanya..xtau la nak ckp mcm mane..tp harap2 aku berjayalah..
mase nak balik ke BP semalam pun same gak..bas dtg lambat..patutnye kul 9 tp kul 10 gak die dtg..
sakit ati tul aku..dh lama2 tggu..dtg le basnye..then aku antara org yg awal naik bas..tetibe dgr org kat bawah tnye kat driver tu..ni bas pi Muar ke?..die kate bukan..bas ni pi JB..adess..
bongek la..
then turun la org dr kaunter kat atas bawak listing tiket..nak balik pun siap gado2 dulu..bongok nak mampus..driver tu hangin je sbb die kene bawak bas ke segamat..
smpai kat segamat baru kitorg turun tukar bas lain..
ntah ape2 la...jumaat ni aku kene balik lagi sbb ade exam PTD plak..
malas aku nak balik naik bas lagi..
aku kecewa tau..
bertahun2 aku jadi penumpang bas expres tu..tp servis tetap mcm tu..bas pun buruk je..mcm miskin sgt companynye..

No comments:

Post a Comment