Monday, August 31, 2009

ntah la..~


malam td aku dan abg byk bercakap tentang ape yg terjadi antara kami..
abg masih tak dapat maafkan aku tentang hal aku keluar dengan mamat durjana yang cuba nak hancurkan hubungan kami tu..
bile dipikir2kan balik..aku pun xpaham macam mane aku leh mudah sgt percaya dgn cakap2 mamat tu..
rase mcm bodoh sgt2..berkali2 aku diperbodohkan..nasib baik la kepercayaan aku pada abg masih kuat..
kalo tak, aku rase...ishh..tak berani aku nak menyebutnye..

ape ye yang patut aku buat..?perlukah aku pergi jauh dari abg..?
biarkan die dgn ape yg die maukan??..kenapa aku boleh berubah dengan menjadi orang yang begitu teruk sekali..??aku xsedar..ntah bile rase cinta dan kasih aku pada abg bertukar menjadi suatu perasaan obsesi yang teramat sgt...
teruknye..ape dah jadi ngan diri aku nih??..ape yang aku dah buat dgn diri aku nih..??
mane perginye diri aku yang dulu..??yang aku bangga2kan..??
aduhh..sakit kepala aku memikirkannye..

nampaknye aku dh bertukar menjadi orang yang bercinta dengan perasaan semata2..
sepatutnya aku lebih bijak dari itu..aku patutnye bercinta pakai otak..tapi mane aku letak otak aku bile berdepan dengan hal2 berkaitan dgn abg..??
hmm..bodoh betul aku..ape yang patut wat skrg??..
ikutkan ati..nak je aku pergi jauh dari sini..
jauh dari abg..jauh dari segala2nya..biar kepala aku rehat dari berpikir macam2..

aku rase penat la..
Ya Allah..Kuatkanlah semangatku..untuk menempuh hari2 mendatang..
untuk menempuh segala dugaan yang Kau berikan..
untuk menjalani kehidupanku yang penuh perkara2 yang tak diduga..
Ya Allah..bantulah hambamu yang lemah ini..
Aminnnn...

1 comment:

  1. untung u dapat guy mcm nie...actually klu ada masalah jgn biarkan dia mengadu pada org lain...takut nanti dia terpaut ati pada org lain..i penah alami mcm nie..u selesaikan ngan dia cara baik..minta dia kurangkan ego..n u pun sama..insyaAllah..bleh bahagia..

    ReplyDelete