Saturday, August 15, 2009

pujuk, memujuk, dipujuk..??

hmm..pujuk..??
aku ni bukannye jenis pandai memujuk..
tp bg die aku ni senang buat die bengang dan akhirnye menyebabkan die angin ngan aku..
aku tau silap aku sbb ape yg aku wat tu wat die bengang..
tp die tau aku bukannye angin ngn die..
aku angin ngn adik die..xkn aku nk lepaskn depan2 mak die kot..
sekali die usik aku..aku terus le sentap..
last2 aku gak yg rase bersalah..
camne la aku nk pujuk lelaki yg sorang ni ek??..
die ni bukan senang nak dipujuk..
aku cume tahu mintak maaf kalo aku wat salah..
walaupun berkali2 aku wat salah..aku tetap akan mintak maaf..
sbb aku rase tu je care terbaik untuk berdamai..
aku bukan sorang pendendam macam die..
aku bukan jenis keras ati mcm die..
aku jugak bukan jenis suke dipujuk rayu..
jadi aku malas nak pujuk2 orang nih..
tp sejak kami bermasalah ni..aku terasa patut untuk aku belajar memujuk die..
tp aku sendiri xtahu dari mana nak mula..
aku tau die bukan jenis cepat sejuk..sekali terkena selamanye die ingat dlm hati..
entah la..
aku pun xtahu ape yg patut aku buat..
die pun aku rase xsuke untuk bercakap dengan aku bile die gaduh ngan aku..
die akan cari orang lain untuk diluahkan..
patut ke aku biarkan die luahkan kat org lain..??
atau aku harus terus memujuk die..??

No comments:

Post a Comment