Popular 1:1 Traffic Exchange

Monday, July 13, 2009

tragedi..

weekend lepas aku n family balik kl coz sepupu aku kawen..
time nak balik, sebelum anta adik balik asrama kat Teknik Shah Alam, kitorg accident ngn Naza Ria..
Naza tu ok je..tp kete kami teruk gile..sedey aku tengok kete..tapi aku lebih sedey tgk mama ngan ayah..
muke diorg memang terkejut gile..mama sampai dah xleh nak bercakap sangat..
xtau nak fikir ape..memang shocked sgt2..aku dan adik bongsuku bengkak kat kaki..adik lelakiku pecah bibir atas..
nasib baik kene kat situ..so aku call bapak bgtau kami accident..
time tgh wat report polis kat IPD Shah Alam, bapak sampai..dah selesai sume kami trus anta adik balik asrama then balik umah bapak..ibu ngan wan terkejut tengok kami datang umah..tp kami xcakap ape2 pada ibu ngan uwan pada mulanya..dah lama sikit baru la mama cakap..malam tu jugak mama, ayah ngan adik bongsuku balik kuantan..aku stay umah ibu..n balik ke johor esoknya naik bas..
abang ngan family dia pun terkejut dgr kami accident..abang agak bengang kot sebab aku xbgtau die dulu..tp aku bgtau kakak die dulu..aku bukan ape..die time tu tgh ade lawan futsal..bawak budak2 dia..aku xnak la dia risaukan aku..sampai johor semalam kakak dia amik then trus pi umah mak die..aku tunjukkan gambar2 kete kami yg dah remuk tu..
syukur alhamdulillah sebab kami xde pape..cuma luka sikit je..
tp sejak semalam aku terfikir..ape akan jadi kalo accident kami tu lebih teruk..??
matikah aku..??sedih ke abang kalo aku mati..??
hmm..

No comments:

Post a Comment